Thursday 6 June 2013

Don't buy rubbish!

Za poslední dobu pozoruji, že mi ve skříni přibyla spousta věcí, a pomalu se to začalo vymykat kontrole. Rozhodla jsem se tedy zakročit dřív než bude pozdě, a protože si myslím, že nejsem s tímto problémem jediná, vytvořila jsem takový menší návod, jak takový proces alespoň trochu zbrzdit. Je zaměřený na nákupy v sekáčích, které naprosto miluju, a právě při nich občas zdravý rozum opouští své nepostradatelné místo v mém mozku.

Jak nekupovat v sekáči brak



During the last time a great amount of clothes increased in my closet and I found out that it's becaming uncontrollable. I decided to do somethink with it sooner then it will be to late and beacuese I think I'm not the only one with this problem, I made this tutorial how to cut down on shopping. It's focused on thriftshop and secondhand shopping which I like at most and when shopping I usually lose common sense. 

How not to buy rubbish in second hands

7 comments:

  1. Hezký graf :) :D.. To já si ještě v sekáči nikdy nic nekoupila :D, prostě nemám štěstí :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je nejvyšší čas začít, a konečně najít něco úžasného za pár šupů. :-D

      Delete
  2. tohle se mi hodí, díky! :)

    ReplyDelete
  3. cool :D da sa aplikovat v podstate na cokolvek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem moc ráda, že to někomu taky pomůže :D
      děkuju za hezké komentáře

      Delete
  4. super graf!... Hňeď ho kopírujem do počítača, keby náhodou nešiel internet :D ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥