Friday 12 April 2013

Pond in the background

 Dnes jsem jela na soutěž o Evropské unii, kam jsem původně vůbec nechtěla jet. Nakonec jsem si řekla, že se alespoň něco nového dozvím a se zázračným štěstím bych i mohla vyhrát zájezd do Štrasburku. Ale na ten to po mém výkonu nevidím :) Potkala jsem tam pár fajn lidí, a příjemně strávila den. Navíc jsem nemusela do školy. No a na sobě jsem měla tohle.
Kabát - malý krámek u nás ve městě, šátek - outlet, svetr - sekáč, kalhoty - sekáč, boty - Tamaris

3 comments:

  1. chcem ťa velice pochváliť za dizajn a obsah blogu :3 veľmi sa mi páčia tvoje diy projekty a to ako opisuješ čo sa dá nájsť vakom sekáči aj keď je malá šanca že do nejakého niekedy pôjdem keď je to v čechách :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) udělala jsi mi radost, a samozřejmě chystám spoustu dalších DIY a budu se dál snažit a zlepšovat se.

      Delete
  2. veľmi sa mi páči tvoj outfit :) presne podľa mojho gusta veci zo sekáča :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥