Saturday 16 March 2013

DIY Studded jumper

I když neposlouchám rockovou hudbu ani nenosím rockerské oblečení, chtěla jsem jeden kus se cvoky jako oživení šatníku. A když se na dveřích mého oblíbeného sekáče objevila cedule vše za dvacku, neváhala jsem a koupila jeden svetr a pásek s pyramidami. A večer mohla začít zábava.

Potřebujeme:


  • svetr - spíš s menšími oky
  • pyramidy - nejlevnější je oloupat pásek ze sekáče
  • kleště

Postup

1) Dejte pozor, aby packy cvoků byly rovné a přesně kolmo, jinak budou později upadávat
2) Rozmyslete si vzor, nedávejte je nikam, kde by mohly překážet a tlačit (ramena kvůli taškám atd.)
3) Rozvrhněte si vzdálenost na počet cvoků, aby vám to vyšlo
4) A zbytek samozřejmě zvládnou všichni, je to hračka

Já jsem dávala cvočky na vzdálenost 3 cm od sebe, měřeno na střed. Jeden rovně a další na šikmo. Nejsou po celé šířce, protože jeden pruh opticky zeštíhluje. A celé i s loupáním cvoků z pásku mi trvalo 1,5 hodiny. Celé by se to určitě dalo udělat i na tričko, nebo na cokoli jiného.


 

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥